bad mood.

Känner att jag är på riktigt dåligt humör idag. Usch, riktigt irriterad över minsta lilla. Stör mig på allt och alla, speciellt på vissa. Tar hus i helvete över småsaker.

Brukar bli såhär när jag är hungrig men jag är ju inte det, drack lite kaffe och tog en macka nyss så jag borde inte vara som jag är. Antar att det är för att alla dagens planer skiter sig, och alla andra planer också för den delen. Kurslitteraturen är pisstråkig, i alla fall Giddens, och det är hur mycket som helst som ska läsas. Press.

Nej. Nu ska jag åka till Maxi på Bergvik och handla lite, själv. Hade inte behövt åka själv egentligen men jag känner att jag är på kasst humör och vill vara i fred. Skönt att hitta på något själv någon gång. Nog för att jag är själv mest på dagarna när jag är hemma, på kvällarna brukar jag hitta på något skit men när jag är ledig är jag hemma.. Älskar att vara hemma, älskar att vara själv - i alla fall just nu.

Jag förbannar Giddens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0