Bambi på hal is.

Usch, jag är inte van att gå upp jättetidigt just nu.. Är ju hemma i Mora så har ju ingen skola att pasa tidigt på morgonen, och när jag jobbar här så börjar jag ca 13. Men nästa vecka blir det andra bullar. Ska bannemig börja gå upp runt 9 trots att jag är ledig, och 7 när jag jobbar (kommer börja 10 nästa vecka) så jag hinner ta en morgonpromenad innan och slippa stressa. Tänkte ta en promenad nu idag med men självklart sket det sig, sängen var ju 200 gånger mer inbjudande än mörkret och snön utanför fönstret.

Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt idag är att jag ska åka till Falun kl 11, halkbana, men lär vara på trafikskolan runt halv. Har en timme på mig att dona i ordning mig innan det är dags att börja röra på sig.

Är småt frustrerad. Man måste äta ordentligt om man ska kunna koncentrera mig - det går ju inte! Inte såhär tidigt, plus att jag känner av magkatarren nu igen, trots mediciner jag stoppar i mig blir det inte bättre. Måste ordna. I varje fall kändes frukosten lika inbjudande som morgonpromenaden, men jag lyckades få i mig lite yoghurt i alla fall. Sen hittade jag en sväng pepparkaksdeg i kylen som mamma gjorde igårkväll ;)


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0