Emma och jag...

...vi är goda vänner och dessutom väldigt lika.

Igår fyllde jag år, 18 år - myndig, och spenderade hela dagen med Emma. Riktigt lyckat blev det med god mat, guitar hero *som jag för övrigt är helt värdelös på*, film och lite bilåkning i Kil på natten.. Vet inte om det finns så mycket mer att säga? Nu börjar ansvaret...













Måste även tacka för alla gratulationer jag fick igår på olika sätt! :)

Idag har jag fått rätt mycket gjort. Sov till 11.30 men sen tog jag mig upp, åt frukost och började dona. David kom i eftermiddags och drog rör i mitt badrum så jag kan sätta in min tvättmaskin när jag kommer tillbaka hit till Karlstad efter jul. För att David skulle kunna dra rör fick jag lov att flytta ut mitt badrumsskåp ur badrummet och ställa det i hallen istället. Jag tänkte vara en man och flytta åbäket själv men den planen gick i stöpet rätt fort då skåpet var högre än dörren så man fick lov att typ luta det för att få ut det, då det vägde strax över 2 ton kunde jag glömma att göra det själv - Johan kom och hjälpte mig. När David kom var skåpet flyttat, alla var nöjda och glada. Passar perfekt i hallen. Nu längtar jag tills jag får in tvättmaskinen. Att plocka i och ur skåpet samt flytta det, städa av efter Davids borrande i väggarna och diska min och Emmas disk sen igår tog ett bra tag. Såt ut som att ett helt fotbollslag varit på middag här. När jag var klar med allt var det dags att äta och nu är det snart sängen som gäller igen. Kort dag. Imorgon blir det bara en massa plugg.

arbeta som om du inte behövde pengar
älska som om du aldrig blivit sårad
och dansa som om ingen såg dig

Kommentarer
Postat av: chefen

Kul att din stora dag blev lyckad trots att du firade utan familjen. Tur att du har så fina kompisar. Hälsa Emma så gott. Det såg verkligen trevligt ut då ni dukat och gjort iordning din födelsedagsmiddag. Du har allt en liten mysig lägenhet. I morgon kommer Runä och hämtar hem dig och det ska bli underbart att få krama om dig och fira din födelsedag lite i efterskott. Paket, god mat och tårta väntar på dig förutom familjen förstås.

Kram till i morgon.

2008-12-11 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0