Grisväder.

Börjar inte förrän 13.15 idag så jag tänkte ta en lång, skön, vintrig morgonpromenad innan skolan. Sara ringde vid 9 och jag halvsov så jag fattade inte vad hon sa, ringde upp henne när jag vaknade och berättade om mina planer för dagen. Hon berättade även för mig att det toksnöade ute - och mycket riktigt! Ska ta en dusch och dona nu, gå till skolan och plugga lite med Sara innan föreläsningen. Hon åker ju till Sthlm idag för att flyga till New York imorgon förmiddag.

Ska duscha, slänga på mig mina snyggjeans och knata genom snön till skolan.

Skönt med fredag förresten!

Puss.

Kommentarer
Postat av: chefen

Det snöar här också. Nu räcker det tycker jag. Ta vara på möjligheterna att plugga i lugn och ro nu medan du är i Karlstad sedan blir det nor både si och så med läsron. Har rörmokaren varit hos dig? Jag har fixat med pengar så att du kan betala honom.

P & K M

2008-12-05 @ 15:56:55
Postat av: Karolina

Ja usch för snön, uuu! ja jag ska plugga i helgen så mkt jag kan nu när det är lag-sm och tävling, och så pluggar jag tills ögonen blöder nästa vecka. Rörmokaren kommer på onsdag eftermiddag, ska ta ut så han får kosing. Älskar er.

Puss!

2008-12-05 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0