Ha-begär.

Gick upp tidigare än vanligt idag, brukar gå upp vid 7 när jag börjar 8.30 men jag gick upp en halvtimme senare idag. Skönt att kunna äta frukost och kolla på The Voice utan att stressa, bara ligga i soffan och försöka vakna. Inte för att det är skönt att vakna, men skönt att slippa få panik över att inte hinna allt man borde. Pratade med mamma i telefon medan jag åt frukost, det var mysigt :)

Efter skolan åkte jag och Cissi ut på Bergvik, jag la undan snyggjeansen igår och hon hade lagt undan en tröja - så vi for ut och köpte det och kikade lite. Koftan jag ville ha fanns inte på Gina på Bergvik så Cissi släppte av mig i stan för jag täntke att den kanske fanns på Gina där - men icke. Blev en julklapp åt mams och paps istället, och så hittade Sara mig på HM så jag kikade runt lite med henne också.

Det finns så sjukt mycket snygga kläder just nu, jag gillar inte alls vintern över lag men på hösten och vintern hittar jag alltid alldeles för mycket kläder som jag vill ha. Kan inte gå in i en enda affär utan att hitta hur mycket som helst. Varför? Jag har ju allt jag behöver men ändå... Jobbigt. När jag kom hem från stan kunde jag inte hålla mig utan jag gick in på internet och beställde koftan från Gina. Så nu ligger jeansen här och koftan/klänningen (?) är på väg. Finns bild på bägge i förra inlägget.

Jag och Emma skulle ju julbaka innan jag åker hem till Mora nästa fredag men vi kom fram till att ingen av oss har råd. Istället för julbak så ska vi köpa pepparkaksdeg och i alla fall göra pepparkakor, lussekatter köper vi. Så på måndag blir det fattiglapps-julbak och glögg!

Ska kolla klart på unga mödrar nu och sen skriva rent alla anteckningar från föreläsningen. Blev rätt mycket kladd, det måste ordnas. Efter det blir det film och glögg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0