Home sweet home.

Imorgon åker jag hem, till mitt riktiga hem. Till mitt Mora, som alltid kommer vara mitt hem. Kommer nog inte spela någon roll vart jag bor, är ändå en viss känsla att få komma hem till Dalarna. Trygghet, kärlek, värme.

Ska packa alla mina väskor och allt som ska med hem, äta och duscha sen blir det sängen. Blev senare än nödvändigt ikväll men iom att jag sov till 12 idag så är jag inte riktigt trött än. Men jag ska nog kunna somna så småninom. Runää och Flo kommer och hämtar mig imorgon mitt på dagen så jag måste göra klart allt ikväll innan jag lägger mig. Bästingarna ska inte få lov att stå och vänta på mig imorgon, jag ska vara helt klar att åka. Hur snälla är dom inte som åker ner och hämtar mig?! Guld.




<3

Kommentarer
Postat av: fia

<3

2008-12-17 @ 10:39:15
URL: http://filosofifia.blogg.se/
Postat av: Karro

<3

2008-12-17 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0