Ice Queens

IQ - jag & Emma. Lite ... märkligt idag. Bägge hade palestinasjal och vit stickad mössa i skolan. Typ som när man var liten och ringde till varandra på morgonen för att "matcha" kläderna, så man medvetet klädde sig lika. Så var inte fallet idag men vi såg då ut som två mellanstadietjejer ;) ice queens.

Sara har åkt nu, kommer inte träffa henne förrän efter nyår om hon inte pallrar sig till Mora någon dag när hon är i Sälen före jul. Det hoppas jag att hon gör, måste ju visa världens bästa håla!

Skönt med helg. Blir en lugn kväll med glögg och film tror jag. Ska upp i tid imorgon för att ta mig till lag-sm. Ska bli hur kul som helst.





Kisses and cake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0