Rikspucko 2008

Min dator har precis tagit priset för årets rikspucko 2008! - Varsågod!
Helt störd, jag blir trött, tänker ta en dusch och dra täcket över huvudet.

Måste ju dock summera helgernas bravader. Tog mitt ass som för övrigt borde befinna sig på fat camp och masade mig in i Lindbergs bil, tillsammans med Micke och Martina styrde vi mot sthlm och shakeade till Scotts på yesterday. Har aldrig i hela mitt liv varit med om så mycket människor, trängsel och knuff på ett enda dansgolv någong gång. Ever! Blev lite smått *väldigt* sugen på att bara dra där ifrån och åka hem till Jon och Matte direkt, men jag orkade inte dra så jag stanade. Och tur var det för sim salabim dök Benji upp och honom får man ju inte dansa med så ofta, passade på nu! Jag dansade med många bra, många gamla favoriter, guldkorn, men missade tyvärr många. Well. Man kan inte göra allt på en kväll, eller? ;) När dansen var slut så kom Jon och Matte och hämtade mig, trodde jag skulle ordna skjuts själv och ta mig dit men guld som dom är så dök dom upp. Vi sov länge, jag och Jon parkerade oss framför en massa filmer och mat hela lördagen och bara fläskade. Åkte hem från storstan tillbaks till byn idag. Har tagit mig en kvällspromenix ner till jobbet och solat lite, kräksnöade när jag gick ner men när jag gick hem var det fint, alldeles perfekt för kvällspromenad. Tidigare idag, precis när jag kom hem, så gick jag och mina söta föräldrar ut och åt. Dyrt skulle det bli men det verkar som om servitören räknade fel för det blev då inte alls så dyrt ;) Mihi.

Godnatt.


Jon & Matte.

Dagens skitstora grattis och ännu större blöta sliskiga puss går till Jowäl som fyller 19 idag!
Vi var lika gamla ett tag i alla fall.
Bumblebee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0