Rubrik.

Älskar att komma hem till Mora och hälsa på. Uppskattar hålan mer när jag inte bor här längre, riktigt mysigt nu strax före jul med allt pynt inne i stan och så. Alla borde uppleva en jul i Mora någon gång.

Har legat på latsidan med bloggandet sen jag kom hit. Tar verkligen semester från allt när jag kommer hem, fast inte nu då när jag jobbar. Har varit jättelugnt på jobbet den här veckan *hittills*.. Kaoset brakar loss antingen på fredag eller på måndag. Beror på när bonnarna får pengar och kravlar sig ut ur stugorna.

Ska sova nu men tänkte i alla fall lägga upp lite bilder från i lördags när bror, Malin och älsklings-Frida kom hit och lagade mat med oss, nästan hela familjen samlad med andra ord. Love it!


Mamma och Frida myser.


Man smälter, right?


Den bjöd jag på. Osminkad, nysolad, nydushcad och dubbbelhaka !


Jag, Frida, bror <3


:)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0