Today is a good day..

..eller?

Mår jäkligt bra idag, dagen började med att hjärnspökena våldgästade men det ordnade sig efter ett samtal i telefon med min bror. thx <3 Allt har gått bra i skolan, jag har fått en del gjort och så. Givande föreläsning mm.

Men nu, nu börjar motgångarna.. Sigge från trafikskolan i Mora ringde och gav mig tider för uppskrivning och uppkörning. 8/1 och 13/1. Passade mig skit. Har fetingtenta här i Karlstad den 14/1 så dom tiderna kan jag glömma lika fort som jag fick dom. Har bestämt att jag ska åka hem till Mora den 12e, om 9 dagar, för att jobba och hålla på med körkortet fram till jul och därefter ta i tu med tentaplugg. Och nu ser jag i vårat momentschema att det är föreläsningar med obligatorisk närvaro den 19e och 22a. Fast det stog "obligatorisk närvaro på basgruppsnivå" . Vad innebär det? -Jag har ingen aning! Ska mejla Mona *vår föreläsare* och fråga vad som menas. Ska jag gå miste om en hel del pengar i lön för att jag ska vara i skolan sammanlagt 7 timmar på en vecka?! Nu låter jag som världens gnälligaste och dessutom verkar det kanske som att jag inte tar skola på allvar - men det gör jag verkligen. Däremot blir jag irriterad när man planerar och engagerar folk förutom en själv och så skiter det sig.. Fast nu kanske det ordnar sig , eller?

Kiss.

Nu åker jag till Linda!

Kommentarer
Postat av: vickan flickan

Då e du ju hemma på lucia! :D

2008-12-02 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0