Finally.

Nu får jag äntligen pusta ut efter alla måsten. Jag har rensat ur garderoben (2 sopsäckar blev det), nu står alla skor fint på rad och alla kläder är vikta. Så här har det nog aldrig sett ut i min garderob, jag fick till och med in allt. Ett under. Förutom garderobsfixandet har jag städat hela rummet och stugan, tvättat och sprungit till statoil och handlat. Nu har jag precis duschat och ätit, skönt att få pusta ut lite. Men det blir lite det, ska göra klart paykologin och konstanalysen. Sen blire sängen.

Börjar få riktigt ont i halsen, varför vet jag inte. Jag har inte varit tunnklädd eller träffat nån som varit sjuk. Well. Hoppas inte min förkylning är på väg tillbaks. Vill ju inte ligga sjuk på lovet, eller det kanske är lika bra så att jag inte missar så mycket i skolan sen, missat tillräckligt nu.

Vill tacka Suss än en gång för middagen igår kväll. Förrätt: örtsoppa med pilgrimsmusslor. Varmrätt: Kyckling, risotto, dragonsås (?) som var supergod och sallad. Efterrätt: Fruktsallad och en massa glass <3  Det var hur gott och trevligt som helst :) Ros till dig. Dessutom var det kul att träffa alla igen, är ju lov och jag har varit sjuk en vecka innan lovet så det var ett tag sen.


Imorgon blir det Kupolen! *tror jag*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0