Grattis.

Idag önskar jag min storebror, världens bästa, Robert - en riktigt bra födelsedag :)

image57

Annars då. Veckan är nu slut, har varit rätt jobbig - men ändå rolig. I måndags blev jag överraskad när jag fick ett sms av Jon från Östersund, han sa att han skulle vara i Mora ända tills på onsdag. Så, när jag lunchade på stan i tisdags med Nina, Robin och Joel passade jag på att träffa Jon en sväng. Det var trevligt :) Sker inte alltför ofta. Anyway. Har inte blivit mkt plugg den här veckan, delvis pga hjärnspöken *eller ja, mkt pga hjärnspöken*
Nu är veckan slut, det är helg och det är inte mig emot.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Oj! Grattis till Brorsan!:) Han är lik dig, fast jag kan inte sätta fingret på vad. Kanske att han liknande ögon, mun som dig? Ja lik är han på något sätt:) KraaaaM

2008-02-18 @ 11:10:53
URL: http://lauden.blogg.se
Postat av: Brorsan

Tack syster! Dessutom fick du mig att gråta av stolthet när jag läste vad du skrivit om mig. Du är verkligen en pärla som kämpar på bra! Fortsätt med det. Kram från storebror

2008-02-18 @ 23:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0