När vet man?

När vet man vad man vill, när man ena dagen vill och andra dagen inte vill? Kan jag inte bara sluta vela?! Idag vill jag, och igår ville jag. Men itne förra helgen. Vi har fan velat sen i oktober nu, kan vi inte bara göra slag i saken? Kom hit en sväng? Problemet och anledningen till allt velande är nog avståndet, och dessutom - hur fan vet jag vad du vill? Confused....

Idag ska jag roa mig med att städa eftersom Rose-Marie kommer ikväll <3 Henne har jag inte träffat på över ett år. Har aldrig mött en intressantare och mer fascinerande människa än henne. Det ska bli kul att hon kommer hit. Dessutom har hon köpt på sig dom parfymerna jag ville ha. Gucci Envy Me och Dolce & Gabbana Light Blue <3

Förutom städandet måste jag göra klart min filosofi och andra kulturer. Har inte ens fått uppgiften vi har i andra kulturer. Får ringa Mica och kolla om hon har den :) Allt detta plus städandet ska vara klart om ca 2 timmar - då ska jag, mamma och pappa ut och äta på Vi på hörnet.. kl 15 måste jag befinna mig i Färnäs på träningen..

Nä, har en hel del att göra idag. Tur är det , annars funderar jag ihjäl mig. Men jag saknar dig ändå.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ja det är inte lätt när man känner velandet i bakhuvudet!! Men det är ett tecken på att man inte har hittat det man söker efter. Känn efter bara så går det bra! Följ ditt hjärta!

KraaaM!

2008-02-10 @ 19:46:07
URL: http://lauden.blogg.se
Postat av: Storebror

Kan bara instämma i Tommys kommentar. Det är definitivt ett tecken på att man inte hittat det man söker/det man vill finna.

2008-02-18 @ 23:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0