Promdress..

Jag letar fortfarande balklänning. I morse runt halv 10 ringde mamma och väckte mig, jag var på strålande humör *för en gångs skull, ja med mitt morgonhumör* och solen sken :) hehe.. I varje fall, vi gjorde i ordning oss och åkte till Borlänge för att än en gång kika på balklänningar. Min älskling som jag bestämde mig för blev ju såld så det är bara att fortsätta leta. Hittade en röd med relativt stor kjol, draperat liv och så. Alternativen är nu att antingen köpa den röda jag hittade eller beställa hem en sån jag kärade ner mig i från början. Beslutsångest AB. Kan det inte bara finnas en klänning? så man slipper välja...

Efter klänningskikandet åkte vi hem till min kära bror, hans Malin och deras sockersöta Frida :) åt och fikade lite, pratade och myste. Riktigt trevligt, har faktiskt inte sett dom på länge nu, var inte juldagen sist? eller är det mitt minne som sviktar nu igen? I vilket fall så var det superkul att träffa dom igen <3

Ikväll har jag bara varit lugn. Pluggat en hel del faktiskt, passade på att skriva klart psykologiuppgiften och börja lite smått med filosofin som faktiskt inte är helt lätt. Orkar dock inte fortsätta plugga mer ikväll, börjar bli trött och ska jag ta mig an filosofin så känns det som att jag borde vara i alla fall någorlunda klar i huvudet.

Puss.

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0