Spontanresa.

Igår runt kvart i tre på dagen kom jag på att Scotts spelade på Yesterday kl 21. Jag ringde upp mamma, tvingade henne att beställa en tågbiljett åt mig, sen började jag packa. Sprang runt som en yr höna här hemma, glömde mycket, fick med mycket onödigt.. Men jag kom iväg i alla fall :) Och kul hade jag. Sista biten till dansen åkte jag med Henke, Benjamin, Nattis och Kristina (?) - tack för skjutsen :) I alla fall, det var en spontan resa, minst sagt. Och jag hade lika kul som den var spontan. Sov på soffan hemma hos Annelie, Tobbe, Greta & Mattias - tack för boendet :) På golvet sov Anders, vi tog sällskap på tåget hem till mora idag - som vi höll på att missa pga strul med tunnelbana. Vi kom hem helskinnade, trötta och nöjda med en fin danskväll :) Till och med så tog jag mig i kragen och pluggade på tåget. För en gångs skull.

Om det är någon som försökt nå mig men inte kommit fram så beror det på att jag, mitt nöt, glömde laddaren hemma. Redan på vägen ner till Sthlm började batteriet ge upp *hade självklart glömt att ladda natten till igår*.

Att åka tåg är rätt intressant. Man möter en massa människor, ofta börjar man prata med den man sitter bredvid, och sannolikheten är stor att man aldrig kommer ses igen. Man utbyter blickar och leenden med någon man från början vet att man aldrig mer kommer möta. Det är lite intressant, tycker jag. Men jag är som jag är.

Nu har jag fått tummen ur arslet och beställt ett par nya dansskor. Dom jag haft har verkligen gett upp, verkligen. Menmen, dom har varit mina trotjänare länge *ett år, allt är relativt* nu och det är dags att pensionera dom. Hoppas jag får dom nya snaaart! Dessutom håller jag på med operation övertalning just nu, vill åka till Kupolen med mams nån dag nu i början på lovet. Det håller ju på att bli vår och grejer nu <3 Då borde man shoppa lite, eller mycket.

Nu blir det ett fotbad och en stor kopp te - sen sova :)

http://www.emetofobi.se/
http://www.emetofobi.se/?page=emetofobi2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0