Åsa och jag.

Åsa kom förbi runt 15.30.. Jag var kock och lagade en avancerad rätt vid namn makaroner och falukorv ;) haha. Efter det begav vi oss till pappa som var på bouleträning och gav honom hans nycklar som han glömt hemma, därefter ner på Åhlens så jag fick ner och köpa mina efterlängtade lila leggins. Dom leggins jag hittade var i storlek 45 och över, fanns inga mindre i den färgen jag gett mig fan på att jag skulle ha. Jag tog en kik i en rea-låda och vips! Där låg ett par mörklila för bara 15 spänn, alldeles utmärkt :)

Resten av kvällen har jag och Å kikat på filmer på youtube, målat naglar och skrattat :) Jag är så nöjd över att jag verkligen fått allt plugg gjort den här veckan, att jag kan ta helg utan att känna mig pressad över att jag vet att jag har ett halvgjort psykologiarbete som väntar eller en svenskauppgift som ligger och skräpar. Jag är så nöjd!

Till helgen står det plugg *sånt som ska vara klart nästa vecka*, filmtittande, tacos (?) och annat tidsfördriv hos Å. Självklart blir det en del träning också. Imorgon kväll/eftermiddag ska dessutom jag, mamma och Å åka till Rättvik och kolla på balklänningar. Hoppas att jag hittar något den här gången.

PUSS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Suveränt att du inte hittade några leggings! Det verkar ha funkat att betala handlarna för att inte ta in din storlek... =)

2008-01-19 @ 23:20:26
Postat av: Storebror

Tråkigt dock att du inte hittade någon balklänning.
Du får åka till siljansnäs där M köpte sin bröllopsklänning.

Kram R

2008-01-19 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0