Beslut.

Jag bestämde mig för att stanna hemma från tävlingen och plugga istället. Det är inte för att jag inte vill tävla utan det är för att jag vill sköta skolan nu när det är sista terminen i trean. Jag får ingen mer chans att förändra de betyg jag får utan det är nu jag måste skärpa mig, på en gång. Att en helg försvinner gör mycket, både betygsmässigt och för mig själv. Ju tröttare jag blir desto mer hjärnspöken får jag. Eftersom jag ändå ska till Övik hela nästa helg så bestämde jag mig för att prioritera pluggandet och vilan den här helgen istället för att tävla.

Nu ska jag plugga.

Förresten har jag världens bästa syskon *Tack till Robert* <3

Kommentarer
Postat av: David

Jösses så duktigt! Verkligen

2008-01-22 @ 06:46:50
Postat av: Storebror

Jag är stolt över dig syster. Keep up the good work. Se till att sova vettigt föresten!

2008-01-30 @ 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0