Joaquin Phoenix

Jag åkte ner på videocenter för att hyra Walk the line. Visst, jag har sett den minst tre gånger men Åsa har aldrig sett den. Man får inte missa Walk the line, så jag tänkte att när vi ändå tänkt hyra film kunde vi lika gärna hyra den. När jag väl kommer ner till videocenter och slänger upp pengarna vid kassan och ber Basse leta reda på filmen åt mig så jag slapp springa runt som en yr höna bland alla hyllor och se vilsen ut säger han att dom inte har den. Vadå inte har?! Man har Walk the line, den är ju den! Men nej, dom hade den inte, efter att ha själv fått kolla i datorn där alla filmer är "registrerade" utan att hitta den trodde jag honom. Menmen. Jag hyrde nån komedi som han rekommenderade i alla fall. Men ändå. jag får klara mig utan Joaquin Phoenix  ikväll..

image51

Nu går jag till Åsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0