Man kan ta fel.

Jag och Åsa hade en mysig kväll framför tvn igår. God mat och sånt :)

När vi skulle kolla på filmen jag hade hyrt så satte vi in den i dvdn och började kolla, men det talet föll bort. Man hörde inte vad dom sa utan man fick läsa texten för att fatta. Så blir det varje gång när man hyr film och kikar på den i Åsas dvd, men som tur är har hon en till och den funkar alltid utmärkt. Jag bad henne att byta till den andra men sen såg jag att det stog nåt dvd-liknande på tvbänken..

Jag : Men Åsa, vad är det där då? den där som står där? kan vi inte använda den?
Åsa: Men hallå! Det är en wc.
Jag : VA? Vadå wc?
Åsa: Ja, det är en wc.
Jag : Du menar väl ändå VHS?
Åsa: Haha ja, det är klart jag gör.

Kulkul. jag skrattade i typ 5 minuter. Höll på att dö. Och ja, man kan ta fel på en VHS och tro att det är en DVD. Den där VHSn som hon hade såg jävligt hipp och modern ut.. så.. ja. 10 poäng till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0