Två lyckliga dårar.

Första dagen i skolan efter en lugn helg är avklarad, och jag är helt slut. Har jag någonsin varit såhär trött? Efter två lektioner med två och en halv timmes hål mellan, skandal.

Igår kväll på träningen fick jag reda på att vi ska åka mellan 03.30 och 04.00 på lördag morgon. Tävling i Eskilstuna som gäller. MEN KOM IGEN. Jag tänker inte åka så tidigt! Vår klass börjar inte förän 16.00. Med andra ord åker vi hemifrån 12 timmar innan vi ska tävla, fyfan. Blir förmodligen så att jag åker till mormor i Örebro med mamma på fredag och sover där, åker till eskilstuna på lördag mitt på dagen. Äääh. Whatever.

Nu ska jag iväg och handla med Åsa...
 
Lisa Ekdahl - Två lyckliga dårar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0