Tyvärr, men det gör ingen skillnad.

I matsalen:
"Vad gör du? varför sminkar du dig nu?!"
"För att jag ser ut som skit, har ju ätit.."
"Tyvärr, men det gör ingen skillnad!"
Haha. Linnea är allt bra rapp i käften ibland ;)

Dagen gick fort idag, jättefort. Gick bara tre timmar och hade enbart två lektioner under den tiden. Skönt med en liten mjukstart när man har varit hemma och varit sjuk. I alla fall. Det kändes som den där dagen man gör massor men ändå inte får något gjort. Diskussionerna i grupp har gått skit men ändå har vi gjort hur mycket som helst. Seg dag. Skönt att ha alla uppgifter klara för den här veckan i alla fall. Nu slipper man fundera över sånt och kan bara slappna av :)

I eftermiddag ska jag och Åsa laga mat, jag bestämmer tydligen vad. Någon som har tips? Usch, känner mig som en kärring som ber om tips och recept i bloggen. Men har man inget bättre att skriva om så har man inte. Ellerhur?

Äääh, nu ska jag kika på Walk the line medan jag töntar och funderar över käk.

Nordman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0