Karlstad

Igår fick jag antagningsbeskedet. Till hösten blir det med andra ord socionom med inriktning administration och ledarskap på KAU *Karlstad universitet* Trodde inte att jag skulle komma in men det gjorde jag. Ställt mig på bostadskö, skickat efter papper för ansökan om bidrag och liknande. Nu är det bara att svara på beskedet och behålla platsen. Den 25e augusti är det skolstart. Hejdå Mora.

Var på Våmevi och den årliga våmhusfesten igår... Markus var världsbäst som vanligt och betalade mitt inträde, tack så mycket för det :) Väl där träffade jag en hel del folk jag inte sett på länge, en av dessa var Annika - tösen som är au pair i Zürich och hemma på besök. Kul att träffa tösen. Blev lite strul med skjutsen hem men det ordnade Robin, fick åka med han och hans kompisar.. :)

Jobbat idag och usch vad trött jag är varje dag när jag kommer hem från jobbet. Idag åt jag direkt jag kom hem sen slocknade jag och sov ett par timmar. Skönt. Och imorgon är jag ledig!

Jag och Annika


Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis <3 Eller bra jobbat kanske man ska sæga.. Va fan sæger man? :S

Hoppas du ær hemma mellan... 10 å 16 augusti. Ær du det? Då vill jag træffa dig innan vi flyttar bægge två ! Har du fått mitt norska nr? Skickade ett sms men vet inte om det kommit fram... Hojta till på BDB annars :) puss

2008-07-22 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0