drift

Det är något visst med oss tjejer, något alldeles speciellt. Vi har en drift, en instinkt, ett beroende - kalla det vad du vill. Men vi måste shoppa varesig det finns plats i garderoben eller pengar på kortet. Häromdagen köpte jag en filofax och en kofta *eller ja, mamma betalade, det är det alltid* och idag skulle jag bara ner och köpa en svart lite tunnare, skön tshirt att jobba i. Det slutade med två svarta tshirts, en tröja med djup ringning i ryggen, ett blommigt linne, en korallrosa tshirt och ett par svarta byxor. Mamma köpte en gul tunika/klänning åt sig. Egentligen borde det inte shoppas alls men vad gör man när man är tjej? Om inte garderoben sprängs av kläder är det något fel.

TACK MAMMA <3

Igår blev jag riktigt sur på Ann. Visserligen i onödan men ändå. Ringde hem till henne för att kika om hon ville ta en fika. Hennes syster svarar och säger att Ann åkt till Norge. Jag vet att Ann ska jobba i Norge i en månad nu i sommar så jag trodde hon hade åkt utan att säga något. Riktigt grinig blev jag, men i eftermiddag ringde Ann och berättade att hon bara åkt iväg över dagen och var tillbaka i Mora igen. Bra det älsk.

Ska hjälpa till med maten nu. Martin och pojkarna kommer hit och grillar med mig, mamma och pappa ikväll. Ska bli kul att träffa dem :) var iofs bara två veckor sen men ändå. Love them.

Jobb imorgon. Hela helgen faktiskt.

Jag och ann på studenten


Här står vi - 13 år senare

Westlife - Us against the world

Kommentarer
Postat av: Ann

Hm.. det ligger nått i det. Jag må inte tycka själv att jag är galen i att shoppa.. Men kan ju inte gå in i en bra affär med pengar på kortet utan att komma ut med massa söta kläder å prylar >_<

2008-06-23 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0