Living my life.

Det är intressant hur människor kan få en att ändra sin syn på saker och ting. Efter att bara ha träffat någon en enda gång så kan ens hela förhållningssätt inför en hel del bli annorlunda, man får sig en tankeställare. Jag trodde inte att sånt här hände egentligen, att personer man knappt känner kan ha så stor inverkan. Men nu har jag faktiskt fått uppleva det själv. Det är ungefär som med tågmöten, människor man möter på tåg och inte pratar med men får ögonkontakt med och det känns som att man känt varandra hela livet.

Min midsommar var alldeles perfekt. Dagen började med att jag jobbade, därefter for jag ner på Kina och åt med mammsen en sväng. Jag hade absolut inga som helst planer för kvällen så jag kollade med Åsa vad hon skulle göra och hon bad mig följa och fira med henne och Crille hos släkt och vänner i Gopshus. Jag hade som sagt inget för mig och det är klart jag inte tackar nej till Åsa. Så, jag följde med. Vi grillade, drack öl, spelade kubb, kikade på när de reste stången i byn och dansade runt den. Det var en del irländare och engelsmän som var med och firade, en av dessa hette Bobby. Det är här de intressanta mötena kommer in i bilden. Kan inte förklara det hela och få det att låta begripligt. Jag har fått mig en tankeställare när det gäller en hel del. Hur vill jag leva mitt liv? Hur vill jag att andra ska se på mig? Hur mycket ska man orka bry sig om andras åsikter? Dagen efter midsommarafton fick jag ett sms av Bobby, han frågade om jag ville följa med honom, hans bror och några andra på Wasa och äta. Jag åt inte men jag följde med. Därefter bar det av till Gopshus igen för ytterligare en del midsommarfirande. Mysigt :)


Jag, Åsa och Alan



Svensk midsommar



Sist men inte minst - Bobby & Jag

Kommentarer
Postat av: Tommy

Snart SES VIIIII!!!:D!!! JAAAAA!!!! Puss PUSS

2008-06-25 @ 15:17:38
URL: http://lauden.blogg.se/
Postat av: Ann

;)

2008-06-26 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0