So long suckers

Håller precis på att packa väskan som ska rymma min packning till ÖLAND 2008! Det här kan inte gå fel, ska bli så sjukt kul. Var ner på stan och tog en fika med Ann och Ecke idag innan vi far åt varsitt håll, och så köpte jag en ny bikini ölandsresan till ära. Imorgon kl 8.00 bär det iväg. Underbart. Så nu lämnar jag lilla Mora i 8 dagar, kommer hem den 5e.

det är då helt sjukt hur folk kan reta upp en och veta precis vad man har för svagheter och använda dem emot en. Den här gången lyckades ni ordentligt. Jag tror jag ska börja praktisera min teori om att utesluta människor som inte tillför något positivt i ens liv. Det har jag sagt flera gånger men nu har jag fan låtit det gå för långt.

Nu ska jag leva mitt liv och det är fullt ut.. So long..


x


Kommentarer
Postat av: Tommy

SNART SNART SNART!!:D

2008-06-26 @ 22:51:43
URL: http://lauden.blogg.se/
Postat av: Ann

Utesluta folk som inte tillför någonting positivt.. Och vad tror du jag försöker säga till dig vännen? ;) puss

2008-06-26 @ 23:40:08
Postat av: Dette

You go girl!

2008-06-27 @ 09:25:18
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Fia

Den teorin skulle jag också behöva använda!! Skita i dom som inte tillför nåt positivt till ens liv lät mycket bra :) Hoppas du har det bra på Öland :)! Så hörs vi förhoppningsvis snart hun! PUSS

2008-07-01 @ 19:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0