tur i oturen

Idag gjorde jag ett riktigt klipp.. Eller nåt liknande, tycker jag i alla fall. Det är så att igår var jag ner på stan efter jobbet och kikade. Efter att ha fått mitt schema och märkt att sommaren måste planeras med allt jobb och liknande i en kalender bestämde jag mig för att köpa en ny då min jag hade inte räckte. Jag gick in på Bokia och kikade på en hel del olika men bestämde mig för en riktig filofax som man bara byter ut sidorna, den är brun med skinndetaljer (lite vuxenpoäng måhända?). Då jag kom hem och skulle sätta mig ner med min nya filofax och faktiskt börja planera märker jag att den inte börjar förrän vid årsskiftet. Blev lite irriterad på mig själv att jag inte kollat noggrannare i butiken. De andra jag kollade i hade redan börjat och jag tog för givet att så var även fallet med den jag bestämde mig för att köpa. Med andra ord var mitt mission idag att ta mig ner på Bokia, beklaga mig hos personalen och hoppas på att få byta den. Jag blev förvånad då gubben som jobbade där gick iväg och hämtade nya sidor att sätta i och sa att jag fick dem gratis *på prislappen stog det 159:-* så.. med andra ord har jag sparat en massa pengar idag som jag var säker på att jag skulle bli av med. Haha. Gött.

Min bihåleinflammation vägrar verkligen ge sig. Har haft riktigt ont i huvudet idag trots att jag ätit en hel del alvedon. Är ordentligt yr också så nu ska jag lägga mig i sängen och kika på tv en sväng. Criminal minds börjar om en timme <3

Puss.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det gäller att blinka på rätt sätt ;) Känns som att du fixat det förut.

Att du blev förvånad över att det funkade är väl den största överraskningen :P



Puss

2008-06-18 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0