utan dina andetag

Första dagen på nya jobbet är numera avklarad. Känns sjukt att ha blivit hämtad med ambulans i lördags och nu vara på benen och jobba. Blivit bättre otroligt fort och tröttnat fullständigt på att ligga hemma i sängen hela dagarna och inte göra något annat än att kika på tv och klämma i mig en massa onyttigheter. Visserligen är det inte utan att jag blir välidigt trött och känner mig som skräp av och till nu när jag börjat jobba men det är värt det. Vill ju hinna jobba lite nu innan sommaren är slut, jag låter inte särskilt optimistisk men jag kan lova att tiden går rasande fort. I alla fall. Jag trivdes som fisken i vattnet på nya jobbet och det var jätteskön stämning personalen emellan. Har verkligen jättetrevliga kollegor. Börjar en timme tidigare än jag gjorde förr men det gör inte mig något alls. Tvärt om, skönt att cykla till jobbet i tid, göra det jag ska och komma hem innan dagen är slut.

Om tio dagar far jag till Öland. Är bara tio (!) dagar kvar nu. Minns när jag och Anders var på väg hem från dansen och snackade om att det (bara) var 20 veckor kvar tills vi skulle få fara iväg. Men nu är det inte ens två veckor. Det är som jag säger - tiden går rasande fort. Öland 2008 kommer bli oslagbart. Ska bli så kul att träffa alla.. Jag sprängs.

Minus är att tänderna ska dras ut snart. Menmen. Inget att göra åt. Ska bli skönt att ha det gjort.

Livet leker och jag mår ... så bra!

godnatt och sov snyggt

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha, jaså det säger du?

Hur ska jag tolka de där då?, haha :)



Mvh

Söderlund

2008-06-18 @ 09:14:33
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0