Tips.

Har pluggat en hel del nu, är långt ifrån klar men jag orkar bannemig inte mer ikväll. Ska sova på saken tills imorgon. Skönt med sovmorgon. Går i skolan 12-13 sen jobbar jag 14-18. Lite klirr i kassan ;)

Måste tipsa om två saker bara. Den första är Lokas nya Himalaya High. Har nog aldrig druckit så gott mineralvatten i hela mitt liv. Loka har gjort några nya, alla under namnet "Loka likes asia" och min favorit är som sagt Himalaya High med smak av vit persika och grönt te <3 Har även börjat dricka en hel massa te, i skolan blev jag tipsad att prova African Rooibos och det är jag glad att jag gjorde. Lite mjölk och honung i så blir det mums. Smakar nästan lite jul.

image94  image95



Puss o godnatt

Joe Cocker - Unchain my heart

Kommentarer
Postat av: Kinne

Jag tar olika beroende på storlek och hur svår jag anser bilden vara ^ Sedan höjer jag priset lite eftersom eftersom jag började med att bara ta betalt för materialet. Har en del beställningar på g nu. Men ju snabbare man är att beställa desto fortare kan det bli klart ^ Just nu tar jag upp till 200 kronor på ett a4, kommer att höja det lite om ett tag med tanke på att efterfrågan ökar :P Hör av dig om du är intresserad :)

2008-05-08 @ 09:56:52
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: Eas

Nu är jag igång igen med blogg grejen...

puss

2008-05-13 @ 21:44:13
URL: http://sprut.blogg.se
Postat av: vickanlus

Miljöbov! drick inte vatten på flaska när de finns i kran! :O :@

Hihi, värsta miljö muppen jag jue x)

2008-05-16 @ 23:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0