08.11.24

Idag är det precis på dagen en månad kvar till julafton! :) Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, känner mig kluven inför julen. Vad ska jag tycka?  Det är ju mysigt med släkt, vänner, hela julpyntsbiten, all mat, snö, tomtar och kalle anka. Men ändå, det är så otroligt överskattat och uppblåst. Well well. Alla ting har väl två sidor, i guess.

Idag är det precis på dagen min storebror Martins födelsedag. 33 år blir han, lillebror. Hoppasdu får en alldeles kanonfin dag, kärlek! <3

Idag är det precis på dagen dags att plugga en sväng.

Puss.

Kommentarer
Postat av: chefen

Lilla prinsessan! Dra en varm och go´filt över hela lilla dig och kryp ner i soffan och sköt om förkylningen med Alvedon och varmt te´. Det kommer att gå över - det tar bara lite tid. Apropå JULEN så är den inte alls överskattad. Det är då man träffar nära och kära och myser framför Kalle Anka.

Träffar Tomten och får eventuellt några av önskningarna på önskelistan besannade. Kom dock ihåg att en önskelista är just det - ÖNSKNINGAR och inte någon beställningslista. Kram från M & P

2008-11-24 @ 16:23:47
Postat av: chefen

2008-11-24 @ 16:24:08
Postat av: Syster

Haha, jag tyckte "mammas" inlägg var bra..

En önskelista, INGEN beställningslista :P Underbara "mamma".. Krya på dig! Pussis

2008-11-24 @ 20:44:00
URL: http://offliineisonlinne.blogg.se/
Postat av: Karolina

Syster - you know her ;) allas våran mamma <3 saknar dig sis. get your ass here.

2008-11-24 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0