Första advent.

Dagen har brörjat bra, tog mig upp redan kl 10 i förmiddags vilket är tidigt med tanke på att det blev rätt sent igår efter myskvällen hos Linda som för övrigt var väldigt lyckad. Såg två filmer, minns dock inte vad dom hette, men bra var dom..
Hur som haver, när jag tagit mig upp såg jag till att vakna ordentligt och tog en snabb långpromenad, passade även på att sola på vägen hem. Gick till pressbyrån och köpte mjölk och åt frukost. Tog en lååång dusch, härligt!

Nu är det dags att plugga en sväng, töligt men väldigt nödvändigt.. Väntar även på att Emma ska ringa :)

Får se vad som händer ikväll. Antingen dans eller så blir det glögg hemma i soffan framför en film. Det lutar nog åt det sista.

Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu...


Kommentarer
Postat av: Storebror

Stolt över dig syster som håller stilen. Bara att köra på så klarar du det lätt.



Kram på dig från oss i ett vintrigt Plintsberg

2008-12-01 @ 09:02:30
Postat av: chefen

Hej ungar - Chefen ser och hör er. Ni är så mysiga med varandra. Själv håller jag på att återhämta mig från en brakförkylning som den unga damen i Karlstad bjöd på. Blev ingen resa till Valbo för mig - det var sängen som gällde. Bra att läxor och studier går före nöjen- Titta dock inte för djupt i glöggmuggen - det ger huvudvärk. Vem är det du tänker på???? Kram och puss Stumpan.

2008-12-01 @ 10:16:49
Postat av: Karolina

Hehe javisst bjuder jag på sånt ibland mams ;) Men det är bättre det än andra äckliga sjukor.. Det snöar här med idag, urk. Gillar det inte. Ska plugga ännu mer nu.. :/



Det är dig jag tänker på mamma ;)



Puss på er. Massa kärlek.

2008-12-01 @ 10:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0