Hemma på min gata i stan...

...var det snö. Nästan alla hus på gatan är vita, och så var de täckta av snö, inga mängder men en del. Vinterland :)

Har spenderat helgen hemma i Mora. Åkte hem i torsdags och kom precis hem. Har inte hunnit med alls så mycket som jag hade planerat då jag har åkt på en riktig mordförkylning. Halsont, nyser, febrig, täppt i näsan & snorar samtidigt som en femåring på dagis. Riktigt osmaklig, i alla fall så känner jag mig så. Min förkylning satte käppar i hjulen för mina planer. Men hann med en del värt ändå. Igår var jag ner på trafikskolan och fixade tid för uppskrivning, uppköring mm. Därefter gick jag och hälsade på mina gamla kollegor på jobbet, passade på att sola när jag ändå var där. Man ska inte sola när man är sjuk har jag hört men det är ju så sjukt skönt när man ändå är lite frusen. Det jag är mest irriterad över att jag missade i helgen är att jag inte träffade bror, Malin och Frida. Skulle ha följt med på babysim i lördags morse men det blev trubbel med skjuts plus att min förkylning knackade på dörren och steg på, helt oinbjuden.. tattare.

Åkte med mamma och pappa till IKEA när vi kom till Karlstad, köpte en massa doftljus och så. De luktar jul <3 så ikväll har jag lagt på lite andra löpare på borden, bytt ut alla vanliga ljus till doftljus som luktar äpple/kanel. Har även packat upp allt och dammsugit av. Ska ta en dusch, göra något att äta och dö i soffan framför en film..

Mamma & Pappa - jag älskar er, ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: mica

Ett helt Morainlägg utan att nämna din chafför... Jag är chockad;) Tack för en trevlig helg Karro! Puss :)

2008-11-30 @ 23:27:22
Postat av: Karolina

Haha det är sant hun, sorry. Kommer ett Mica-inlägg snart ska du se ;) Saknar dig. Poss.

2008-12-01 @ 10:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0