Hemskheter

Sitter och kollar lite nyheter och vart man än kikar så står det om Jimmy, 22 från Ludvika som försvann i Lördags natt. Jag blir verkligen tagen av sånt här , när människor försvinner utan ett enda spår.. Ingen vet vad som har hänt, ingen vet vart han är, ingen vet...! Frustration. Räcker det inte med allt som redan har hänt i år? För att bara nämna några så blev Rose-Marie i Mora blev mördad, Caroline Stenvall försvann, Engla mördades... Emil.. Jag hatar när sånt här händer och hoppas verkligen med hela mitt hjärta att dom hittar Jimmy oskadd, även fast sannolikheten kanske inte är så stor. Sånt här händer och det känns som att det händer mer skit på vintern. Är det så tror ni?

Ikväll ska jag kolla på efterlyst. Jag ska verkligen kolla på efterlyst.

Kommentarer
Postat av: Nina S

Ja usch sånt där är så hemskt och läskigt.. hoppas allt är bra med digg.. puss och kram =)

2008-11-27 @ 14:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0