I lågornas sken

Somnade supersent inatt och gick upp halv nio i morse, allt med flit. Fick lov att se till att jag skulle vara riktigt trött idag så jag kommer i säng i tid ikväll istället. Så halv nio gick jag upp och åt frukost, pluggade, Maria var förbi och lämnade lite papper. Resten av dagen har gått till att juldona och städa. Älskar verkligen att städa, låter skitknäppt men det finns få saker som är så avslappnande som att städa och lägga sig i soffan, kolla på en film och se vad man åstadkommit. I like it. Tog även en promenad med Johan i eftermiddag, skönt att ut och få lite luft i vinterrusket som förresten börjar likna höstrusk. All snö har smält bort och det är regn och klaffs istället. Usch. Ska det vara vinter *vilket jag inte tycker att det ska* så ska det åtminstone vara ordentligt med snö så att man kan åka skoter och så är det ju rätt mysigt med snö...

Ska duscha, göra lite te och lägga mig och kika på den sista Arn-filmen. Älskar Arn.


Mitt lilla matbord.



Soffan <3



Och sist men inte minst - mitt fönster som jag älskar!

Summa sumarum - en bra dag med massa städning, juldonande och Nordman.

Kommentarer
Postat av: Spunk

Guuuuud vilken mysig lägenhet!

2008-11-27 @ 20:18:42
URL: http://zphanky.blogg.se/
Postat av: Ann

Din lägenhet är snyggast i världen... SLAMPA >_<

2008-11-29 @ 18:59:08
Postat av: Sandra

gud vad fint! hoppas allt är bra!? kram

2008-11-30 @ 12:06:26
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Tommy

Jaaaaaa RIKTIGT NICE!

2008-12-01 @ 08:42:58
URL: http://lauden.blogg.se/
Postat av: Storebror

Vad fint du fått det. Stilig soffan blev med ett överdrag också. Gillade kombinationen av ljust med lite röda inslag (Rosen i fönsterhörnet var nice!).



Nu vet du vem du ska påminna om att han bör komma med lite såna och nån tillägnan. =)



Kram på dig syster



//Rob

2008-12-01 @ 09:07:01
Postat av: Storebror

Vill bara påtala mitt lilla hjärnsläpp att skriva ros och inte blommor i obestämd form i fönsterhörnet. Prata telefon och skriva samtidigt så här tidigt på förmiddagen fungerar inte bevisligen. =)

2008-12-01 @ 09:08:16
Postat av: Karolina

Bror - tack, hade inte kunnat få det såhär utan all er hjälp! :) Får väl se om det händer något på den fronten men det tror jag inte, bryr mig inte så mycket men det är bra att ha någon att öva på som sagt. Alla får vi hjärnsläpp ibland, inte minst jag. Det märks att vi är syskon raaaaring ;)

2008-12-01 @ 10:39:35
Postat av: Karolina

Tack för alla fina kommentarer :) <3

2008-12-01 @ 10:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0