Jo för att..

...det är så att jag och Runää har kännt varandra i ganska precis fem år. Helt sjukt. Hade vi skaffat barn när vi träffades så hade ungen börjat i skolan till hösten - sick! Jag har nog aldrig kännt någon som jag hållit kontakten med så länge förutom typ Ann, Carro och Tove..

Runis är bra.


Gött att man ser in i min neeeesa.

 
yeeah...

Bilderna är för typ, två och ett halv år sen.

Nu ska jag göra i ordning mig för att åka hem till Linda och hennes Thomas.
Blir myskväll med mat, vin, glögg och film!

Kommentarer
Postat av: David

Men å andra sidan. Om ni hade skaffat barn - hua! Vilka skitungar! =)

2008-11-29 @ 18:40:51
Postat av: Ann

Vart är den första bilden tagen?

2008-11-29 @ 19:09:29
Postat av: Karolina

David - du har så rätt ;)



Ann - bägge bilderna är tagna på Våmhusfesten 2006 ;)

2008-11-30 @ 00:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0