just nothing

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag är mest trött men för rastlös för att kunna somna. Ska dricka lite tranbärsjuice och sen lägga mig tänkte jag. Men det skadar inte att uppdatera lite här först, inte för att jag kommer skriva något värt - snarare något ovärt. Äh..

Har pluggat rätt mycket idag i alla fall. Sara och Johan följde med upp till mig och pluggade lite när vi hade slutat idag. När de gick fortsatte jag och plöjde lite OH-bilder, mänskliga rättigheter och sociala rapporter... Skitkul, du blir lite avis va? ;) *not*

Nej.
Puss & godnatt.



... se, något ovärt.

Kommentarer
Postat av: Spunk

Lika söt som alltid!! Miss you hun! Ses snart! ;)

2008-11-07 @ 18:13:24
URL: http://zphanky.blogg.se/
Postat av: Karolina

Gumman det gör vi ;) ta hand om dig doll.

2008-11-11 @ 09:59:37
Postat av: Ann

Du... Hur bra är det EGENTLIGEN att dricka tranbärsjuice när man har magkatarr? Eftersom det är surt menar jag...

2008-11-12 @ 16:44:04
Postat av: Karolina

Ann - haha, kom du på det bara sådär ? Men tranbärsjuice är så bra för så mkt annat också. Antar att det inte är bra när man har magkatarr/magsår. Men man får prioritera bort annat ist, typ kaffe ;)

2008-11-17 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0