Lättnad.

Var över till skolan och kollade vad jag fick på tentan, drömde ju mardrömmar och kallsvettades som fan inatt för jag var väl rädd att jag inte klarat den, i guess. När jag kom ut ur salen i fredags var jag helt säker på att det gått käpprätt åt h. Johan kom upp hit till universitetet så gick vi och kollade - jag fick VG. ETT VG! Helt sjukt oväntat.

Har lagat världens godaste mat i eftermiddag, håller på att tvätta och pluggar lite sporadiskt. Sara kommer förmodligen och kollar på film runt 19. Måste packa också för imorgon - då kommer jag hem :) Ska åka och dansa med Mica imorgon kväll, fredag kväll blir det öl, bastu och poolbadande med Odd & Eva på kung gösta. På lördag åker jag nog på babysim med bror, Malin & Frida i Blge och dansar på kvällen. Söndagen kommer nog gå åt till att hälsa på en massa folk och ta mig tillbaka ner hit till Karlstad. Busy busy...

Jag tror att känslan jag känner nu kallas lättnad.

     
The Pouges - Fairytale of New York

Kommentarer
Postat av: chefen

Finns det möjligen lite plats i helgen för de där två som kallas dina riktiga föräldrar???????

2008-11-19 @ 17:15:33
Postat av: chefen

Finns det möjligen lite plats i helgen för de där två som kallas dina riktiga föräldrar???????

2008-11-19 @ 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0