Mamma det är en kändis i köket.

Nästan i alla fall, i huset bredvid. Har precis kommit hem efter en dejt med herr Carl-Jan Granqvist, i egen hög person. Han är rätt så mysig och intressant. Höll på att inte gå dit eftersom att min förkylning inte gett sig än och jag har hört att immunförsvaret är kasst när man är förkyld, gud vet vad man kan dra på sig för olika åkommor i offentliga miljöer. Men jag tog på mig min jacka, jättestora halsduk, mössa och packade ner handspriten i handväskan för Carl-Jan vill man ju inte missa ;)  Är glad att jag gick dit.

Igår kväll försökte jag skriva ett inlägg innan jag la mig men jag och blogg.se var inte så tjenis med varandra så jag drog täcket över huvudet och skriver nu istället. Voila! Kollade i alla fall på Elephant man igår, Simon tipsade. Till en början var jag skeptisk då den är svartvit och tydligen skulle vara rätt så seg och långdragen, inte särskilt händelserik. Men den visade sig vara väldigt bra, tycker jag. Värd.

Ska äta en sväng och plugga lite. Har fått rätt mycket gjort idag. Har tvättat, dejtat Carl-Jan och städat en sväng. Credd till mig!








Gränsen mellan läcker och äckel är hårfin.

Kommentarer
Postat av: chefen

Duktig flicka som gick till skolan trots snuvan. Han är väl kul att lyssna till den gode Calr-Jan eller hur??? Fortsätt att sköta om dig nu och då är du snart helt återställd. Nattslarv är inte att tänka på förrän du kommit igång igen. Satsa på att hitta någon bra danspartner nu så du dels får upp din kondition och dels kommer upp i A. Kram och god natt från M & P

2008-11-25 @ 20:10:20
Postat av: chefen

Duktig flicka som gick till skolan trots snuvan. Han är väl kul att lyssna till den gode Calr-Jan eller hur??? Fortsätt att sköta om dig nu och då är du snart helt återställd. Nattslarv är inte att tänka på förrän du kommit igång igen. Satsa på att hitta någon bra danspartner nu så du dels får upp din kondition och dels kommer upp i A. Kram och god natt från M & P

2008-11-25 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0