Mys.

Jag gillar egentligen inte julen, den är rätt läskig och överskattad. Men jag kan ändå inte hålla mig från att längta liiiite, i alla fall tills det är advent. Ut & gå kalla kvällspromenader, hem och dricka glögg med raggsockor på och tända ljus. Gå omkring och mysa på julskyltningen. Baka en massa pepparkakor, lussekatter och sånt. Helt enkelt bara mysa med någon man tycker om. Me likes.

Duschen nu, sen frukost och en sväng till skolan om jag inte fått min bok. Ska åka ner och kolla posten. Imorgon åker jag hem till Mora så idag blir det tvätt och packning. Riktigt tråkigt men ska bli skönt att komma hem. Tror att det behövs, träffa familjen och bara ta det lugnt. Har vaknat helt kallsvettig typ 3 gånger inatt, drömde en massa dretdrömmar om att jag inte klarade tentan... Gah. Ångest.

Måste även säga grattis till Jennie och Stene som fått en flicka! :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Då har du blivit plastmoster ????

kram gumman syns i helgen.



2008-11-19 @ 10:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0