Ooja.

I fredags hade vi tenta, fyfan. Hade verkligen pluggat, nött OH-bilder, gamla tentor, anteckningar... allt man kan tänka sig. Kände mig säker på allt och gick till tentan utan att vara så värst nervös, fast det borde jag ha varit. Det hängde verkligen på frågorna, med rätt frågor hade det gått galant, men men fel frågor gick det skit! Dretfrågor, har nog aldrig suttit så länge med ett prov eller liknande förr, brukar vara den som kommer sist och går först och alltid klarar mig. Men så var det inte nu. Inte för att det är något fel på att sitta länge, det visar bara att det var svår skit. Vet inte om jag klarat den, hoppas det. Får väl se om några veckor.

Efter tentan packade jag & Emma ihop oss i hennes bil och for till Oslo, göttans. Skönt att komma bort lite efter en massa tentaplugg och stress. Jag gillade inte Norge innan jag åkte och gillar fortfarande inte Norge nu när jag kommit hem, men Oslo var rätt mysigt ändå... fast det säger jag bara när ingen hör ;)

Min lägenhet ser ut som en krigszon just nu. Hann inte diska innan jag och emma åkte så det måste ordnas. Ligger packning överallt, orkade verkligen inte packa upp igår. Rev bara ur allt som var i väskan på golvet så jag hittade det nödvändigaste för att kunna göra i ordning mig för att sova. Med andra ord, på dagens schema står städning. Måste åka in till stan också och växla tillbaks massa norska dretpengar, kolla på en klocka och en ny telefon. Ikväll tänkte jag kolla på film, eller börja med körkortet. Ingen som vet.



T.I. - Whatever you like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0