Sicko.

Tänk vad mycket nyttigt och småkul man hinner med under en hel dag om man bara kommer sig för och pallrar sig upp ur sängen på morgonen, inte ligger och trynar och sover... Har gjort så mycket idag så jag orkar inte räkna upp allt, tråkigt med såna blogginlägg också.. "Idag har jag bla bla bla , sen har jag la la la..." Nej. Sånt töl orkar jag inte med idag. Kan i alla fall säga att vi började med ny kurs i skolan idag då vi tentade av den andra i fredags, ska bli kul med lite nytt, plus att den här kursen garanterat kommer bli hundra gånger intressantare. Kanske inte lättare eller mindre jobbigt, men kommer nog gå rätt okej.

Ikväll har jag legat i soffan, trynat och kollat på Sicko. Sara tipsade mig så jag fick lov att de den, riktigt intressant. Gillar Michael Moore.



"They live in a world of we, not me. We´ll never fix anything untill we get that one basic thing right."

Kommentarer
Postat av: Tommy

Oooo! Den ska jag också se!

2008-11-20 @ 20:36:28
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0