Slökväll

Ikväll blir en lugn kväll. Ska plugga lite, kolla på Idol & Hannibal rising. Har donat dom sista julgrejerna *tror jag i alla fall, vem vet vad jag hittar på och får för mig att juldona ännu mer*. Åkte till Bergvik med Johan i eftermiddag och köpte den röda pläden som jag spanat in, en flaska glögg, lite julblommor, lite mat och en bok. Måste tipsa om Stig Larssons böcker, köpte den sista i triologin idag då jag inte kunde släppa taget om den andra boken inatt, läste typ ut den och måste pang på rödbetan på nästa.

Mys med glögg nu. All by myself, men imorgon blir det mat, glögg och film hemma hos Linda & Thomas :)



Grattis till sis som var på anställningsintervju idag och fick jobbet. Fint jobbat gumman :)

Bilden är lite gammal också , fast bara lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0