Sundays.

Idag är det söndag, jag gillar faktiskt söndagar mer och mer ju äldre jag blir. Nu låter det som att jag är 65 år gammal och pensionär. Men faktiskt. När jag var liten så skydde jag söndagar som pesten. Det var den tråkiga dagen, töldagen, sista helgdagen. Man visste att skolan väntade runt knuten, kändes som att det var dags att önska sin sista måltid för att därefter ta en sväng förbi giljotinen. Inte för att skolan var hemsk, jag gillade skolan, utan för att helger och ledighet var liiiite bättre ;) Men idag sitter jag här i min lilla skokartong till etta, det är söndag - och jag gillar det. En pluggfri dag med soffmys, filmtittande och blåbärste i mängder. Bara en massa vila, ta hand om sig själv. Gött det.

Igårkväll var jag hemma hos Sara & Kim, tittade på dansbandskampen, drack vin, drack champange, drack JD. Drack alltså en hel del olika saker - men skrattade liiite mer. Var hur trevligt som helst - så tack för igår, i stugan! ;) haha.
Scotts gick vidare än en gång, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Kan inte bestämma mig. Kul för dom att det går bra men ändå... jag vet inte. Antingen så ser dom till att vinna hela skiten så vi kan ha ett stort, fancy bröllop eller så ser dom till att åka ut nu. Take your pick guys ;) Mohaha!

Har precis kollat på Idolreprisen från i helgen.. Och kom igen. Robin B - he was just my cup of tea!

Nej. Nu ska jag hoppa in i duschen, måla lite naglar, dricka lite blåbärste & bara njuta av att det är söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0