David.

Nu bloggar jag en gång i minuten känner jag , men vafan ;)

Måste bara säga innan jag lägger mig att min vän David, han är världsklass. Honom kan man prata med om nästan allt, nästan jämt. Vi pratar varje dag och det är jag mycket tacksam över. Dessutom är han förmodligen min mest trogna *om inte enda* bloggläsare.

Så David - tack! :)

Jag : Det känns bara som att jag vill dra ett täcke över huvudet och stänga ute resten av världen. Men imorgon har jag långdag, föreläsning 8 - 15 med ny föreläsare också. Och inte har jag börjat kika i den nya boken vi ska ha heller, det var ju en miss Karolina!
David : Då tycker jag att du ska sova och när du är klar i skolan imorgon går du ner på stan och tar en kaffe eller en varm choklad....
Jag : Jag har egentligen inte råd, ska se över min ekonomi, men det lät frestande....
David : Ska jag föra över 30 kr åt dig?


Kommentarer
Postat av: David

Du är gullig du!

2008-10-21 @ 00:11:18
Postat av: MALIN

ja det är konstigt att det är sådär . Men hela livet är la upp och ner hela tiden hehe. Man måste ha motgångar här i livet för att klara sig ;P

2008-10-21 @ 00:22:19
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: Chefen

Du ska inte vara uppe så sent. Inte undra på att du inte fattar vad du läser. Ta lite vuxenpoäng och lägg dig i tid då känns allt mycket bättre. Förresten har du en hel del trevligt att se fram emot så se till att vara utvilad så du kan njuta av kommande helg mm.

2008-10-21 @ 11:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0