Ibland är man duktig - och ganska ful.

Hade den muntliga redovisningen idag, seminariet. Som alla gånger var jag hysteriskt nervös innan, sov dåligt inatt, fick inte i mig någon ordenlig frukost och allt det där vanliga som hör mig till när det handlar om muntliga framföranden. Tro det eller ej - men jag överlevde, helskinnad och helt utan skavanker och med ett kanske lite bättre självförtroende. Men bara lite.

Det om det..

Nu ligger jag hemma i soffan, har precis varit ute och sprungit en sväng för att med relativt gott samvete kunna belöna mig själv efter dagens hemskheter med en påse godis. Dock kom jag på att min hy hatar godis. Så nu ligger jag här, duktig och ful.

Jag älskar lakrits.


Kommentarer
Postat av: Tommy

YES!! Bra gjort!! Nu kör på du såhär!;) Mera prat prat så kommer du bli guld på detta!



puss

2008-10-06 @ 20:16:49
URL: http://lauden.blogg.se/
Postat av: Karolina

Tommy - Tack vännen, du är guld. Ta hand om dig.

Puss

2008-10-06 @ 22:35:49
Postat av: Linda

Åh, nu vart jag ju godis sugen :P

2008-10-06 @ 22:40:52
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0