Jag ska springa och få en kram.

Jag längtar hem ruskigt mycket nu. Till min familj, till min elit, till ANN. Äntligen får man träffa henne också.
Ecke sa precis att jag ska springa och få en kram, och det tänker jag göra, eller hade gjort om jag kunnat :)
Snart kommer vi hem, jag och Ann samtidigt, då jäklar!

Känns inte som att pluggandet var min grej riktigt idag. Glömmer det jag läst, svarar på fel frågor, förvirrar mig, kan inte komma till ro och koncentrera mig. Mitt huvud är helt slut sen helgen, för jag har verkligen pluggat i helgen. Massvis.
Antar att det bara är att lägga sig och sova och ta nya tag imorgon igen. Går långdag imorgon, brukar vanligtvis sluta runt 12, imorgon slutar vi 15. Usch. Menmen, kommer garanterat inte ha krafter kvar att plugga efter skolan imorgon i alla fall.

Längtar till helgen också, det ska bli hur kul som helst ;)

Jag längtar till hur mycket saker som helst just nu känner jag, men är så trött att jag inte orkar njuta av att längta. Vet inte vad det är med mig, känner mig hur sliten som helst..

Vad är detta....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0