Onödigt.

Jag har så jäkla tråkigt just nu, så jäääkla tråkigt. Har inte lust att gå och lägga mig men har heller inget att göra uppe.

Min familj är det bästa jag har, alla kategorier. Älskar er.

Ska äta lite yoghurt, ta en dusch och hoppas på att bli trött. Åker föresten hem på onsdag *efter jag satt i rälsen i underkäken, nu börjas det med den riktiga tandställningen sisådär ett år efter alla andra är klara med sina* och blir hemma några dagar. Miss i planeringen med mitt individuella PPU-samtal som jag bokat in på torsdag morgon kl 9.00. Måste byta tiden igen, bytte den för att jag åkte hem förra helgen. Menmen.. Shit happens, all the time.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Förlåt för att jag inte ska åka till Dalarna.. Men jag ska ta det någon gång efter att jag kommit hem från Grekland.. Och då SKA du följa med mig! ^^ Hoppas du tar dig hem på annat vis.. ett mycket tråkigare vis >.< haha... Pussis

2008-10-05 @ 23:09:11
URL: http://offliineisonliine.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hahaha ja syster, där fick du till det. Och tråkigare kommer det bli, här får jag sitta och harva på en buss istället. Så nu ligger du på minus ;) Nej, det kommer aldrig hända. Nu är det bäst för dig att du har the time of your life i grekland för det hade du haft om du åkt med mig hem. Så det så! Poss.

2008-10-06 @ 00:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0