Tattarn askar

Allt rullar på rätt bra just nu tycker jag. Var hemma i Mora över helgen, eller egentligen veckan. Åkte hem förra onsdagen och kom hem igår, sex dagar blev det allt som allt hemma i byn. Var riktigt skönt att komma hem och hälsa på, speciellt att träffa mamma och pappa men även kul att täffa eliten. Ett stort plus som gjorde min vistelse ett rejält snäpp bättre var att jag fick träffa båda mina bröder. Jag åkte med tåget till Leksand på torsdagen där Robert hämtade mig, vi tränade lite på att parkera på Ejendahls arena. Efter det åkte vi hem till honom, hans Malin och Frida i Plintsberg. Umgicks, myste, pratade och allt det där. Var himla kul och skönt att täffa dom igen. Martin träffade jag i söndags då han och hans kompis Martin kom förbi hos mamma och pappa på middag. Dom skulle jaga älg uppe i dalarna, blir där hela veckan. Bror sköt två älgar idag och såg en björn - grattis till honom! :)

När jag var i Mora passade jag på att följa med dansligan till Sthlm på dans, Zlips spelade på Yesterday. Det var väldigt länge sen jag hade så kul på dans som jag hade den kvällen, verkligen helt perfekt! Efter dansen fick jag skjuts av Thomas hem till Jon och Matte i Ekskogen (som ligger i Brottby) där det var fest, eller ja, när jag kom dit mitt i natten höll det hela på att ebba ut men vi umgicks och hade trevligt fram till 4 på morgonen då vi gick och la oss. Fick skjuts av Jon till Uppsala dagen efter, därfifrån åkte jag med Åsa och Madde hem igen. Tack så mycket för att jag fick hänga med, i sista sekund! *som alltid när jag ska göra något*

Orkar inte skriva så mycket mer nu. Bjuder på lite bilder från helgen.









Pet Shop Boys - Always on my mind

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0