Det blir inte alltid...

... som man tänkt sig, eller vill. Men det är väl någon mening med allt.

Hur som haver. Jag är tillbaka i Karlstad efter en kanske inte fullt så lyckad helg hemma i Mora. Dock var det skönt att komma hem till det riktiga hemma. Träffa mamma & pappa, eliten, dansfolket... :)

Orkar inte skriva mer nu. Jag vet att jag är värdelös på bloggfronten just nu. Flåt David.

Tänker ta en lång dusch, diska lite, äta och lägga mig.

Imorgon är en ny dag, en ny start.

"din omväg är mer värd än ngn annans genväg"

Kommentarer
Postat av: Syster Carro

Du är stark Karro.. Tack vare mig ^^ haha.. Nej då, kör hårt nu.. You can do it! Pussis

2008-10-01 @ 00:53:14
URL: http://offliineisonliine.blogg.se/
Postat av: Karolina

Syster - det är sant, bra att du håller koll på mig. Vad hade annars hänt?! :) haha. Puss.

2008-10-01 @ 22:21:33
Postat av: Sara Bara ^^

Hej babe! Jag saknar dig... Vi har inte hållt kontakten så bra precis, men vi har väl båda haft fullt upp antar jag ^^. Men jag tänkte höra när du åker hem till Mora nästa gång? Miss ya hun'! <3

2008-10-07 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0