Tenta & utgång

I fredags gällde det, första tentan. Efter 750 sidor och lite drygt 3 veckors plugg var det dags för första tentan ever. Var hur nervös som helst när jag vaknade vid 6.15 på morgonen men det var bara att masa sig upp, äta, duscha, sminka sig och pallra sig iväg. Tror att hela klassen var lite smått nervösa men det var väl inte så konstigt. Ingen kände sig riktigt redo och det tror jag inte att man kommer göra någonsin inför någon tenta. Hursom, tentan gick relativt bra. Är rätt säker på att jag fick g i alla fall. Efter tentan for jag, Sara, Emma & Cissi på IKEA och shoppade lite.

Igår blev det utgång. Klassen "firade" att tentan faktiskt var avklarad. Kvällen började med grillning *shit vad gott det var, fröken Karolina föråt sig* hemma hos Linda i Skåre, därefter fortsatte alla in till stan för att gå på Nöjes. Dock kom alla ifrån varandra. Vissa for på Nöjes som planerat, andra åkte hem och en del hamnade på Harrys - eller i alla fall jag, Johan, Agneta och Maria. Riktigt trevligt att gå ut bara vi fyra och sitta och surra över några öl. Klockan 3 tog jag bussen hem.











Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan meddela att Agneta som du har med på kort är Martinas Pappas frus syster. :) det du :)

2008-09-21 @ 20:38:05
Postat av: Fia

Raggeliragg??;P

2008-09-23 @ 16:22:29
Postat av: Tilly

Älskar din outfit gumman, du är skitsnygg! ;D

2008-10-02 @ 00:34:13
URL: http://metrobloggen.se/tillyfrilly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0