Världsklass.

Min vän Magnus var precis och hälsade på. Han är från Östersund men hade vägarna förbi Karlstad. Vi drack lite te, pratade en hel del dans och sen gjorde han det ingen tidigare lyckats med - han fixade mitt trådlösa internet. Yey him! :) Killarna i klassen har varit här och försökt fixa det men utan vidare framgång, sen kommer Magnus och fixar det på ett kick. TACK MAGNUS - världsklass. Duktig på att dansa är han också :)

Ska lägga mig nu, tvättid kl 10 imorgon sen åker jag hem till Mora. Äntligen får jag komma HEM. Till mamma & pappa. Hem till det trygga. Hem till min gos :) Ska försöka dansa lite imorgon kväll också när jag ändå har vägarna förbi. Som sagt, runt 16 åker jag med Magnus från Karlstad mot Mora. Magnus ska hem till Östersund och åker via Mora så jag passar på att lifta med. När vi kommer hem blir det pannkakor hos mamma & pappa innan han fortsätter de sista 30 milen hem.

Bjur på lite bilder från maran i Övik.







Bara för att dansa är det bästa jag vet. Minerna bjur jag på ;)
Puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej tokfia. Jag har skaffat en blogg.. Så att du vet. puss

2008-09-30 @ 16:02:21
URL: http://metrobloggen.se/airefana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0